آیا دخترها برای شوهر پیدا کردن باید لباس های تنگ بپوشند و رفتار تحریک کننده داشته باشند ؟

آیا دخترها برای شوهر پیدا کردن باید لباس های تنگ بپوشند و رفتار تحریک کننده داشته باشند ؟

دختر های محجبه بهتر ازدواج می کنند یا دختر های بی دین و ایمان کننده ؟

 

اگر یک دختر لباس های تحریک کننده نپوشه و با بدنش پسر ها رو جذب نکنه ، شوهر پیدا می کنه ؟

سوال شما :

زهرا ۲۶ ساله پرسیده :

 سلام . من یک درگیری ذهنی برام پیش اومده و نمی دونم که راه درست چیه . البته تا الان یک راهی رو در پیش گرفته بودم ولی هنوز جواب نگرفتم . برای همین گفتم شاید راهم اشتباهه و باید عوضش کنم .

سوالی که ذهن من رو مشغول به خودش کرده اینه که برای اینکه پسر ها از یک دختر خوششون بیاد ، باید اون دختر لباس های تنگ و جذاب بپوشه ، حرکات تحریک کننده ی جنس مخالف رو انجام بده ، با پسر ها حرف بزنه و بیرون خونه برای پسر های غریبه ناز و عشوه بریزه تا چشم پسر ها رو بخودش جذب کنه یا باید دختر آروم و ساکتی باشه که با پسر ها هیچ کاری نداره و لباس های محجبه میپوشه ؟

من این سوال رو پرسیدم چونکه الان ۲۶ سالم شده و هنوز هیچ پسری به من پیشنهاد دوستی و ازدواج نداده .

من دختر زشتی نیستم و سعی میکگنم با بقیه ی آدم ها مهربون باشم . دوستان هم جنس خودم بهم میگم که من دختر مهربونی هستم ( البته به من لطف دارند ).

لباس های ساده می پوشم و همیشه سعی می کنم لباسی که می خرم خیلی تنگ نباشه تا مثل لباس های خیلی از دختر های امروزی  برای پسر ها تحریک کننده باشه .

در جمع هایی که پسر های نامحرم هستند  زیاد حرف نمی زنم و بیشتر آروم هستم تا اینکه بخوام جلف بازی در بیارم و مثل خیلی از دختر های دیگه ( دور از جون شما ) با پسر ها لاس بزنم .

 

البته الان که به سن ۲۶ سالگی رسیدم ، خیلی از  همکلاسی هام رو دیدم با وجود اینکه خیلی آدم های جلفی بودند و لباس های خیلی تنگ و تحریک کننده ای می پوشیدند و سعی می کردند در هر موقعیتی با هر پسری که خوششون اومد لاس بزنند ، خیلی زودتر از من ازدواج کردند .

نمی خام پشت سرشون غیبت کنم ولی می دونم که بعضی از این دختر ها با پسر های نامحرم حتی نزدیکی جنسی داشتند .

حالا برام سوال شده که آیا واقعا پسر ها دنبال چنین دختر هایی هستند که تو فقط به فکر خوشگذرونی و عشق و حال هستند ؟

خیلی جاها خوندم و شنیدم که پسر ها هر چقدر هم که دنبال رابطه ی جنسی خارج از چارچوب خانواده باشند ، موقع ازدواج بدنباله یک دختر آفتاب مهتاب ندیده میگردند ؛ پس با این حال چرا من که اینقدر به حفظ حجاب اهمیت میدم و خودم رو از چشم های مرد های هیز و نامحرم دور نگه میدارم شوهر پیدا نمی کنم ؟

بنظر شما ، من باید روش زندگیم رو عوض کنم و لباس های تنگ بپوشم ؟

آیا دخترها برای شوهر پیدا کردن باید لباس های تنگ بپوشند و رفتار تحریک کننده داشته باشند ؟

 

>>>>>>

 

 پاسخ کامل به این سوال در اینجا

شما هم می تونید به این دختر خانم پاسخ بدید و یا سوالات خودتون رو از بقیه بپرسید و جواب جوان های هم سن و سال خودتون رو در اینجا ببینید

 http://mahfel.2tarke.com

<<<<<< 

سوالات عاطفی و جنسی خود را در اینجا بپرسید و با جوان های دیگه تبادل نظر کنید

>>>>>> 

منبع اختصاصی پست: ((سایت  ۲tarke.com   ))

  همکار عزیز کپی این مطلب فقط با لینک به این صفحه مجاز است.

 


همین الان در محفل پرسش و پاسخ و بحث های جنسی   سایت دوترکه  عضو شوید تا  از آخرین مقالات و آموزش های جنسی  قبل از بقیه با خبر بشوید .

http://mahfel.2tarke.com

پست هایی که نبینید از دستتون رفته !!

چطوری بیشتر و بهتر نزدیکی جنسی داشته باشیم ؟فقط مخصوص زن و شوهر ها

از کجا بفهمم که دوست پسرم  واقعاً عاشق منه یا فقط دنبال رابطه ی جنسی با منه ؟

آیا شما بدون داشتن رابطه ی جنسی با جنس مخالفتون می تونید عاشق باشید ؟

از کجا پسری رو پیدا کنیم که بدرد ازدواج بخوره و فقط دنبال خوش گذرونی نباشه ؟

رابطه ی جنسی در یک رابطه ی عاطفی چقدر مهم است. سهم رابطه ی جنسی از عشق

آسیب دیدن بخاطر بزرگی بیش از اندازه ی آلت تناسلی شوهر

چند نکته ی آموزشی در مورد جلوگیری از بارداری به روش بیرون کشیدن آلت

با دیدن فیلم های رمانتیک و عاشقانه، زندگی زناشویی رو متحول کنید !

سوال شما: آیا دختر ها با مردی که پولدار نیست دوست می شند و ازدواج می کنند ؟

با دیدن این علائم بارداری آیا نامزدم من حامله است ؟ همه میگن بارداره

چند نکته ی آموزشی در مورد جلوگیری از بارداری به روش بیرون کشیدن آلت

سوال شما: آمیزش جنسی محافظت نشده بدون کاندوم و خونریزی روز بعد !!

 نامزدم با دوستش رابطه داره و من ازش باردار هستم حالا چیکار کنم ؟

سوال شما: با وجود استفاده از کاندوم آیا ممکنه من حامله باشم ؟خیلی نگران بارداری هستم

با دیدن فیلم های رمانتیک و عاشقانه، زندگی زناشویی رو متحول کنید !

سوال شما: چطوری به نامزدم در این پوزیشن جنسی لذت بیشتری برسونم ؟

کاندوم های تشریفاتی مخصوص آقازاده های پولدار همراه عکس

درباره‌ی یکی از نویسندگان سایت

یکی از نویسندگان سایت
درصد بالایی از طلاق ها در کشور ما به علت مشکلات جنسی و نبودن پاسخ های مناسب برای مسائل زناشویی در بین زوجین است . به امید روزی که دیگه هیچ زن و شوهری در ایران بخاطر مشکلات جنسی از هم جدا نشند.

۲ نظر

  1. ضمن سلام و خسته نباشيد ديدگاهي كه در بالا نوشته شده به عنوان نظر شخصي يك پسر هست اما هر شخصي يك تفكر خواصي داره يكي ظاهر بينه – يكي پول دوسته – يكي … و همچنين از نظر بنده اون دوستايي كه به قول خودتون لاس ميزنن دارن لگت به بختشون ميزنن چرا كه چرب زباني در اجتماع باعث اشنايي و ازدواجش شده و همچنين قيافه هاي ژيگول مي گولشون هم طرز بيان و هم ظاهر بلاخره براي مردي كه با اينجور افراد زندگي ميكنه خسته كننده و تكراري ميشه و بي شك بعد از مدتي كار به جدايي كشيده ميشه در ضمن ۲۶ سال سن زيادي نيست شما هنوز فرصت داريد نميخوات حالا بري چادر مشكي بپوشي اما سنگين باش هم در برخورد هم در پوشش و سعي كن خودتو در خونه زندوني نكني ايشالله موفق ميشي .

  2. شما خودت جواب سوال خودت رو دادی.این داستان یه مشکل ریشه ای داره اونم اینه ما ایرانیا برخلاف ادعامون کلا ادمای ظاهربینی هستیم.این ظاهربینی هم در تمام ابعاد زندگیمون مقام اول رو به لحاظ اهمیت و اولویت داره.نیازیم به توضیح نیست چون مطمئنا به یکی از اداره ها مراجعه کردید و برای لحظاتیم شده اون ور میزی رو در مقام خدا دیدید.حالا این خصلت رو شما بذار روی یه پسر مجردی مث من ببین دیگه چی میشه که الانم شده.به دورو برت درست نگاه کن البته کافیه تو هم برای لحظاتی ظاهربین نباشی دیگه چون این خصلت (کلش واس ماس) نیست! ما پسرام کم واسه این عقل به چشم بودن شما دخترا بخاطر ماشین و موبایل کم قیمتمون تحقیر نشدیم.بهرحال شاید برات جالب باشه از زبون یه پسر بشنوی که ازدواج بالاترین رتبه ی یک ارتباط بین دو انسان هست.با اینکه حرف عشق و عاشقی و ازدواج ازبس ازبون هممون دراومده کلیشه شده ولی هیچوقت اون ارزششو از دست نداده و نخواهد داد.هرپسری هم که بخواد ازدواج کنه دوست داره از اون ادمی که باهاش زندگی میکنه تا اون مراسم عرسیش بهترین و بی همتاترین باشه ولی خب اینجاست که خواستن توانستن نیست و قرارم نیست همه به انچه صرفا دوست دارن برسن.اناییم که رسیدن دلیل بر خوشبخت بودنشون نیست.این ماییم که از دیدخودمون اونارو خوشبخت یا… میبینیم.میبینیم چون داستان چیز دیگه ایه چه از دیدگاه منءچه ادمای دیگه و چه شرایط جامعه.تنها چیزی که میتونم بهت بگم اینه که تورو تو خاک خودت خواهند خواباند و نظر و فکر و نگاه هرکسیم واسه خودش مهمه و واسه دیگران قابل احترام…

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*