یک مورد بارداری با وجود پرده بکارت در هر ۲۰۰ زن جوان !!

از هر ۲۰۰ زن یک نفر بدون آمیزش جنسی و با پرده بکارت باردار شده است

یک مورد بارداری با وجود پرده بکارت در هر ۲۰۰ زن جوان !!

از هر ۲۰۰ زن یک نفر ادعا می کنند که با هیچ مردی آمیزش نداشته

 

دانشمندان در حال مطالعه بر روی دستگاه تولید مثل زنان در امریکا به نتایج شگفت انگیزی رسیدند که آن را در مجله ی British Medical Journalمنتشر کردند .

از هر ۲۰۰ نفر دختر ۱۴ ساله که باردار شده اند و فرزندی به دنیا آورده اند یک نفر ادعا می کند که تا بحال با هیچ مردی نزدیکی و آمیزش جنسی از راه واژن نداشته است ؟!!

به عبارت دیگه ، از هر ۲۰۰ زنی که بچه دار شده اند یک نفر ادعا میکنه که قبل از زایمان دوشیزه بوده و پرده بکارت رو در هنگام زایمان از دست داده است !!

البته این دخترها که الان بچه دار شده اند، بصورت مستقیم این ادعا رو نداشته اند بلکه در فرم هایی که برای تحقیقات پر کرده اند ادعا داشته اند که با کسی آمیزش جنسی نداشته اند و بی دلیل باردار شده اند و از طرف دیگه گفته اند که حتی هیچ مردی آنها رو لمس نکرده است .

گویا آنها یک جورایی داستان مریم مقدس رو برای خودشون بازسازی کرده اند !

عکس-مریم-مقدس بارداری اسمانی و بدون نزدیکی جنسی

عکس-مریم-مقدس

حالا محققان به این حدسیات رسیده اند که شاید دختر ها بعضی از سوالات رو اشتباهی متوجه شده اند و یا دوست نداشتند که اعتراف به آمیزش جنسی و از دست دادن پرده بکارت خود بکنند .

اگر چه که از نظر تئوری امکان بارداری بدون برقراری آمیزش جنسی وجود دارد ولی در عمل احتمال رخ دادن این اتفاق بسیار بسیار پایین است .

یکی از این موارد امکان بارداری با مایع پیش از انزال مردان است .

این امکان هم وجود دارد که دختر های مادر شده از ترس خانواده ی خود رابطه ی جنسی با مرد ها رو تکذیب کرده اند .

بر طبق این تحقیقات بیشتر این دوشیزگان در خانواده هایی بزرگ شده بودند که کمتر در مورد جلوگیری از بارداری و رابطه ی جنسی صحبت میشده .

جالب اینکه ۲۸ درصد پدر و مادر های این دختر اظهار کرده اند که حتی خودشان هم اطلاعات چندانی در مورد رابطه ی جنسی و روش های جلوگیری از بارداری ندارند !

بنا به گزارش سایت دو کلمه این تحقیقات در کشور امریکا که جوانان از نوجوانی تحت تعلیم و آموزش های جنسی ضروری قرار می گیرند انجام شده ولی با این وجود ۲۸ درصد مردم دانش خود را در مورد روابط جنسی بسیار پایین ارزیابی کرده اند .

با این تفاسیر در کشور ما که عملاً هیچ گونه آموزشی در مورد روابط جنسی داده نمی شود ، مشخص نیست چند در صد مردم هیچ گونه اطلاعاتی در مورد روابط جنسی ندارند !!!

درباره‌ی یکی از نویسندگان سایت

یکی از نویسندگان سایت
درصد بالایی از طلاق ها در کشور ما به علت مشکلات جنسی و نبودن پاسخ های مناسب برای مسائل زناشویی در بین زوجین است . به امید روزی که دیگه هیچ زن و شوهری در ایران بخاطر مشکلات جنسی از هم جدا نشند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*