سینه های من کوچیکه ،آیا می تونم اونها رو بزرگتر بکنم؟ تغییر اندازه سینه

بزرگ کردن سایز سینه . چطوری سینه های بزرگتری داشته باشیم ؟

سوالات دوران نوجوانی

سوال نازنین خانم :

سینه های من کوچیکه ،آیا می تونم اونها رو بزرگتر بکنم؟ تغییر اندازه سینه

 

پاسخ کارشناس:

درست مثل قد و رنگ چشم ، اندازه ی سینه های یک دختر توسط ژن مادزادی او تعیین میشود. اگر شما در سن نوجوانی هستید ، ممکنه که سینه های شما بزرگ تر از این هم بشود . ممکن  هم هست که تا الان دیگه رشد کامل خود رو داشته و دیگه تغییر اندازه نده.

تا وقتی که شما به بلوغ جسمی کامل نرسید متوجه سایز واقعی سینه هاتون نمی شید، که این اتفاق برای اکثر دختر ها بین ۱۹ تا ۲۱ سالگی رخ میده.

محصولات زیادی در بازار وجود دارند که ادعا می کنند که می تونند سایز سینه های شما رو تغییر بدهند ولی شما با خرید این محصولات فقط پولتون رو دور میریزید  چونکه هیچ کدوم در عمل کار خاصی برای سایز سینه های شما انجام نمی دهند.

بعضی از دختر ها بعد از پوشیدن سوتین های  جک دار (پد دار) احساس بزرگ شدن سینه هاشون رو می کنند و اینطوری به نظر میرسه که سینه هاشون بزرگتر شده . بعضی دختر های دیگه با انتخاب مد های خاص لباس اینطوری نشون میدهند که سینه های بزرگتری دارند .

 

شما هم می تونید از این روش استفاده کنید تا سینه هاتون رو بزرگتر نشون بدهید . اما اگر با پوشیدن این جور لباس ها هم احساس  خوبی ندارید و بیش از این حرف ها نگران اندازه سینه هاتون هستید ،  بهتره که با یک دکتر متخصص زنان صحبت کنید.

البته این یادتون باشه که تمام آدم ها در یک دوره ی زمانی وارد فازی میشند که از بعضی از اندام های خودشون خوششون نمیاد و این یک اتفاق طبیعی در دوران تغییر شکل بدن در هنگام بلوغ است .

حتی دختر های با سینه های بزرگ ممکنه  از سایز سینه های خودشون خوششون نیاد و دوست داشته باشند که سینه های کوچک تری داشته باشند . بعضی ها ممکنه به این نتیجه برسند ک سینه های بزرگ توجه بقیه رو بیشتر جلب میکنه و این رو دوست نداشته باشند . بعضی ها هم ممکنه  بخاطر اندازه ی بزرگ سینه ها شون احساس درد در شونه ها و کمرشون بکنند .

تنها راه موجود برای تغییر اندازه ی همیشگی  سایز سینه ها عمل جراحی زیبایی است که این هم معایب ( و هزینه های خاص ) خودش رو داره.

دکتر های متخصص زیبایی هم معمولاً  ترجیح میدهند تا قبل از بلوغ کامل دختر ، از انجام عمل زیبایی بر روی سینه های آنها جلوگیری کنند .

تهیه و ترجمه  : (( سایت  دوترکه  ))

منبع اختصاصی پست: ((سایت  ۲tarke.com   ))

  همکار عزیز کپی این مطلب فقط با لینک به این صفحه مجاز است.

پست هایی که ببینید بد نیست !!

وقتی تکنولوژی باعث خیانت کردن زن و شوهر به همدیگر میشه .تحقیقات علمی در مورد خیانت زوجین به یکدیگر

برای چی دختر ها از پسر های بد و بی قید و بند بیشتر خوششون میاد ؟

سوال شما: ازدواج در سن کم و قبل از دیپلم گرفتن کار درستیه یا نه ؟

با همسرتون بیشتر نزدیکی جنسی داشته باشید تا باهوش تر بشید

از سوراخ شدن کاندوم تا محکومیت به تجاوز جنسی به دختر

با دیدن این علائم بارداری آیا نامزدم من حامله است ؟ همه میگن بارداره

درباره‌ی یکی از نویسندگان سایت

یکی از نویسندگان سایت
درصد بالایی از طلاق ها در کشور ما به علت مشکلات جنسی و نبودن پاسخ های مناسب برای مسائل زناشویی در بین زوجین است . به امید روزی که دیگه هیچ زن و شوهری در ایران بخاطر مشکلات جنسی از هم جدا نشند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*